Gå til hovedindholdet
MENU
Aula_close Layer 1

Skoleudviklingssamtale

Anerkendelse/hvad fungerer godt?

  • Positivt at ledelsen gerne vil være tæt på kerneopgaven, men uden at overtage opgaver fra medarbejderne. Derudover er udarbejdelse af det fælles ledelsesgrundlag et vigtigt og klogt redskab.

  • God forståelse af skolens udvikling på den lange bane. Små forandringsskridt på baggrund af analyser.

  • God vilje til at afprøve forskellige tiltag, fx nye tanker ift. at højne elevernes trivsel. Og positivt at skolen inddrager eksterne samarbejdspartnere, fx CFP

  • Godt samarbejde med- og opbakning fra institutionsbestyrelsen.

 

Hvilke data bør der handles på?

  • Fortsat fokus på nedbringelse af elevfravær

  • Fokus på elevernes læseniveau, samt udvikling af læsebånd.

  • Fokus på elevernes trivsel med udgangspunkt i Den nationale trivselsundersøgelse.

 

Hvilke indsatser bør igangsættes med afsæt i data?

  • Udvikling af LP-modellen i sammenhæng med resultaterne af en nationale trivselsundersøgelse fra foråret 2025.

  • Vi fortsætter samarbejdet med UCL og kompetenceløft med fokus på Læringsledelse og derigennem faglig inklusion.

 

Hvordan understøtter ledelse og forvaltning det videre forløb?

  • Skolen fortsætter med at række ud til CFP

Børn og Skole tilbyder også konsulentbistand ift. legende læring mv.

 

Herunder finder du referater af skoleudviklingssamtalen for 2025 samt tidligere år 

Dokumenter

Referat af skoleudviklingsamtale 2025

Shape Created with Sketch.

referat af skoleudviklingssamtalen 2024

Shape Created with Sketch.

Referat af skoleudviklingssamtalen 2023

Shape Created with Sketch.