Anerkendelse/hvad fungerer godt?
- Positivt at ledelsen gerne vil være tæt på kerneopgaven, men uden at overtage opgaver fra medarbejderne. Derudover er udarbejdelse af det fælles ledelsesgrundlag et vigtigt og klogt redskab.
- God forståelse af skolens udvikling på den lange bane. Små forandringsskridt på baggrund af analyser.
- God vilje til at afprøve forskellige tiltag, fx nye tanker ift. at højne elevernes trivsel. Og positivt at skolen inddrager eksterne samarbejdspartnere, fx CFP
- Godt samarbejde med- og opbakning fra institutionsbestyrelsen.
Hvilke data bør der handles på?
- Fortsat fokus på nedbringelse af elevfravær
- Fokus på elevernes læseniveau, samt udvikling af læsebånd.
- Fokus på elevernes trivsel med udgangspunkt i Den nationale trivselsundersøgelse.
Hvilke indsatser bør igangsættes med afsæt i data?
- Udvikling af LP-modellen i sammenhæng med resultaterne af en nationale trivselsundersøgelse fra foråret 2025.
- Vi fortsætter samarbejdet med UCL og kompetenceløft med fokus på Læringsledelse og derigennem faglig inklusion.
Hvordan understøtter ledelse og forvaltning det videre forløb?
- Skolen fortsætter med at række ud til CFP
Børn og Skole tilbyder også konsulentbistand ift. legende læring mv.
Herunder finder du referater af skoleudviklingssamtalen for 2025 samt tidligere år
Dokumenter